Ka kohvi peab olema Instagrami vääriline

Londonis asuv kohvik viib barista kunsti uuele tasemele, pakkudes klientidele võimalust saada kohvile oma autoportreed.

Fraseri Oxfordi tänava majas asuv The Tea Terrace on saanud Euroopa esimeseks kohvikuks, kus pakutakse “Selfieccino” jooke, ehk klient saab tellitud joogile lisandiks enda portreepildi.

Klient saadab enda näost pildi veebisõnumivahendusel spetsiaalse rakenduse kaudu baristale ja klient saab valida, tema pilt prinditakse lõuendina cappuccinole või kuuma šokolaadijoogile. Kui jook on valitud ja tass paigas, siis foto laetakse “Cino” masinasse. Skaneeritud pilt prinditakse maitsetu toiduvärvina vahule.

Joogi valmistamine kestab umbes neli minutit ja siis on ta valmis ennekõike pildistamiseks ja sotsiaalmeedias jagamiseks ning pärast seda joomiseks. Jook maksab 5,75 £ ehk 6,48 €.

 Terrace‘i omaniku, Ehab Salem Shouly, sõnul on sotsiaalse meedia tõttu toitlustuskogemus täielikult muutunud.  Ei piisa enam lihtsalt suurepärase toidu ja teeninduse pakkumisest, peab olema Instagrami vääriline.

Selfieccino on pärast müügile tulekut levinud sotsiaalmeedias viirusena ja see on toonud niipalju uusi kliente majja. Loodame, et näeme peatselt ka eestlaste “Selfieccino”postitusi ning lõpuks jõuab “Selfieccino” müügile ka Tallinna kohvikutes.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *